Project Description
Asertywność dla kobiet w biznesie
Cele kursu:
Uczestnictwo na naszym szkoleniu to doskonała okazja do:
rozwinięcia umiejętność rozpoznawania zachowań asertywnych, agresywnych, pasywnych i manipulacyjnych
udoskonalenia umiejętność asertywnego wyrażania siebie w różnych sytuacjach
wzmocnienia poczucie własnej wartości, pewności siebie i szacunku dla samej siebie
rozwinięcia umiejętność rozpoznawania i obrony swoich praw osobistych i potrzeb
nauczenia się rozpoznawania swoich błędy i wybaczania sobie
Biorąc udział w szkoleniu zdobędziesz i poszerzysz swoją wiedzę:
z zakresu różnych sposobów asertywnego wyrażania siebie
na temat asertywnej komunikacji
na temat technik wspierających poczucie własnej wartości
dowiesz się jak rozpoznawać i dbać o swoje potrzeby
Program kursu:
ASERTYWNOŚĆ I PRZYWÓDZTWO DLA KOBIET LIDERÓW
– Zachowania asertywne, pasywne, agresywne i manipulacyjne – różnice i konsekwencje zachowań
– Kobieta menadżer pasywna, agresywna, manipulująca i asertywna – przyczyny postaw i zachowań
– Diagnoza – rozpoznawanie rodzajów postaw i zachowań u siebie i współpracowników: kwestionariusz asertywności
– Korzyści wypływające z zachowań asertywnych w pracy i karierze zawodowej kobiety lidera
BUDOWANIE ASERTYWNEGO STYLU ZACHOWAŃ
– Moje osobiste prawa – określanie przestrzeni psychicznej i emocjonalnej
– Filary poczucia własnej wartości kobiety kluczem do zachowań asertywnych
– Pewność siebie i odpowiedzialność za swoje zachowania i sposób komunikacji
– Szacunek dla samej siebie i przejmowanie inicjatywy
TRENING ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH – część 1
– Asertywne wyrażanie niezadowolenia
– Asertywne odmawianie
– Asertywny monolog wewnętrzny
– Asertywna konfrontacja przekonań
– Asertywna obrona przed manipulacją
TRENING ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH – część 2
– Asertywna obrona przed atakiem werbalnym
– Asertywne reagowanie na krytykę
– Asertywne wyrażanie oczekiwań
– Asertywne wyrażanie krytyki
– Asertywne wyrażanie i przyjmowanie pochwał i uznania
Comments are closed.